هنرستان پسرانه فنی و حرفه ای باقرالعلوم (ع) اداره آموزش و پرورش منطقه 7 تهران

معرفی هنرستان صفحه اصلی

      

   

هنرستان باقرالعلوم با هدف ایجاد زمینه برای شکوفایی استعداد های دانش آموزان، ایجاد محیطی تربیتی و مناسب رشد و بالندگی، ازبین بردن دغدغه خاطر اولیا از نظر امور آموزشی و اخلاقی، ایجاد محیط مبتنی بر روابط سالم و دوطرفه بین دبیران، کادر آموزشی - انضباطی و تربیتی با دانش آموزان و اولیا محترم، احترام متقابل بین اولیا و دانش آموزان و ارزش نهادن به پیشنهادات منطقی و معقول آنان و... تاسیس گردید.

 

       

   

دریافت کارنامه پودمان اول

سلام و عرض ادب خدمت اولیاء محترم 

به استحضار می رساند ، برنامه جلسه رو در رو با دبیران ، کادر اجرایی و توضیع کارنامه پودمان اول براساس جدول زمان بندی برای تمام کلاس ها انجام می پذیرد.

یکشنبه 10 آذرماه کلاس های 301-302-305-306

دوشنبه 11 آذر ماه کلاس های 105-205

سه شنبه 12 آذر ماه کلاس های 201-202

چهارشنبه 13 آذر ماه کلاس های 101-102

لازم به ذکراست سات برگزاری جلسات 9:40 الی 10:40 می باشد.

حضور متعهدانه و به موقع شما اولیاء گرامی باعث بهبود فرآیند آموزشی خواهد شد.

با سپاس و امتنان _ شورای برنامه ریزی هنرستان باقرالعلوم (ع)



نظرات خوانندگان
تا کنون هیچ نظری درباره این مطلب ثبت نشده است
نظر جدید
نام*
ایمیل
نظر*

متن تصویر*
بازگشت به صفحه قبل...

    

هنرستان ها زمینه مناسبی برای فرهنگ سازی تفکر کارافرینی در کشور است که در همین راستا توجه به رشته های فنی وحرفه ای جهت مهارت آموزی دانش آموزان از سیاست های راهبردی وزارت آموزش و پرورش می باشد.

رئیس اداره فنی حرفه ای و آموزش های مهارتی اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه اشتغال جوانان مهم ترین دغدغه مسئولان کشور در شرایط کنونی است گفت: طبق ارزیابی های صورت گرفته زمنیه اشتغال زایی و کارآفرینی در رشته های فنی و حرفه ای بیش از رشته های نظری است.

   

    

آئین نامه آموزشی و شرایط فارغ التحصیلی هنرجویان

 الف )هدفهای شاخه فنی و حرفهای:

1- اعتلای سطح فرهنگ و دانش عمومی، شناسایی و تقویت شایستگی های تربیتی ، فضائل اخلاقی ، بینش

سیاسی و اجتماعی دانش آموزان برای دستیابی به زندگی مناسب؛

2- شناخت بهتر استعداد و علاقه دانش آموزان و ایجاد زمینه مناسب برای کسب توانمندیها و مهارتهای لازم

و هدایت آنان به سمت اشتغال مفید؛

3- ایجاد آمادگی نسبی دانش آموزان برای اشتغال و ادامه تحصیل در رشته های علمی کاربردی

 

ب )  واحدهای درسی و طول مدت تحصیل: -

ماده 3 آموزش دوره دوم متوسطه، سالی واحدی و دارای ویژگیهای زیر است : -

الف- فرآیند آموزش هر درس به طور پیوسته، در طول سال تحصیلی انجام میشود. آموزش بعضی از درسهای

شاخه فنی و حرفهای در طول یک نوبت ) اول یا دوم ( به صورت مستقل اراله و ارزشیابی میشود، مشروط بر

آنکه برنامه این قبیل درسها به صورت زوج و در دو نوبت متوالی تنظیم شود. در شاخه کاردانش، آموزش

برخی از استانداردهای مهارتی) درسهای مهارتی( در طول سال تحصیلی به پایان میرسد و ارزشیابی آن تا یک

ماه پس از پایان آموزش یا حداکثر تا پایان آن نوبت انجام میشود.